Powered By Blogger

Thursday, September 8, 2011

harini...090911 genap 1tahun 3bulan aku ngn die~~

harini kan genap aku ngn die..2 pon law kiteorg kekal lah...ermm ntah lah....2,3 ari ni aku asyik nmpak die je..dah sebulan die tinggalkan aku tok pompan lain...tapi aku bodoh kan..still tggu die..still nngis sal die ble tingat kat die..tadi aku lalu kat tempat kiteorg 1st datingtempat kiteorg dating kat bawah pokok besar kat kerusi..huhuhu..ermm aku lalu kat tempat die teman aku beli burger ary2...ermm aku lalu kat tempat die tggu aku time 1st jumper,aku lalu pan umah die....aku lalu semua tempat yang mengingatkan aku sal die...napa susah ngat aku nak  luper die...napa susah ngat...ermm.mungkin kenangan-kenangan yang bertimbun nie kot...ermm asal aku nmpak kete kancil putih je....mesti aku ingat die..napa lah aku nie..padahal die dah xnak aku..napa aku still terhegeh2 kat die..kenapa...luperkan die !!!kau mulakan idopp baru...aku tryyy..try tok luperr die...tapi napa lah susah ngat..napa lah susah ngat aku nak luperr die..ea..huhuh....ermm..

No comments:

Post a Comment