Powered By Blogger

Friday, September 9, 2011

tetibe.....

tetibe je aku tingat kat die....aku tingat time die dukung aku kat Teluk Cempedak malam 2..huhuh..ermm malam 2 an malam valentine...die cakap die x alik.aku punyerr lah sakit aty...bla aku turun bawah je...nak amik air malam 2 ngn lai....pastu die muncul pan aku..YAALLAH bahagia nya aku x terkira..malam 2....aku bahagia ngn die...kiteorg g TC..malam 2 die bawak kawan die... :(
wehh akulah manusia paling bahagia time 2..huhu...ermm g TC jejalan amik angin sumerrr..huhuhu...ermm pastu nak alik 2 die gendong aku kat belakang die......hahhaha..die snggup angkat aku laupun berat....pas die jatuh pon die teruskan angkat aku..hahhahahhah....ermmm....thnks bg aku kenangan yang manis nie..tapi kini x ag..kau da xda di sisi aku........

No comments:

Post a Comment