Friday, April 18, 2014

kenangan lalu

cinta hatiku mati

"Allah hilangkan matahari... puasku cari mana matahari.. Allah bekalkan guruh dan petir.. puasku menangis mencari matahari... rupanya.. Allah nak bekalkan pelangi yang indah" Insya-Allah walaupun pelangi yang indah itu hanya seketika ku hargai setiap detik yg ku lalui... (^___^) Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian...

Kini tiada lagi senyuman,hanya tangisan mendampingi aku

kau hanya dalam kenangan!!

Kecewa............

Dulu aku jua insan yang pernah dikecewakan...dan aku berjanji xkan menerima cinta mana2 lelaki..... hadir seorng lelaki ketika aku pernah bersedih...dan aku berjanji aku xkan jatuh cinta pada lelaki itu... hari demi hari,aku dan dia semakin rapat, diciptakan sebuah lagu untuk ku...sangat terharu.....

Monday, February 13, 2012

rakan.....

PERKARA : AKU SAYANGKAN KORANG N AKU SAYANGKAN PERSAHABATAN KITA..

aku sangat sayangkan persahabatan kita..walaupon baru 3tahun kita kenal...aku dah anggap korang nie cam adik beradik aku dah...huhuhuh...ermm yela...tido setilam,sebantal,seselimut..hahha..bayang kan......bestnyelahh
aku rindooo zaman kolej dlu....aku arap perhubungan kita akan kekal sampai biler2 ya..korang jangan lah lupa aku yaaa...ermmm rindooo nak gadoh2,nak ngumpat2 taw....
rumah FLAT BLOK C bnyak bg kita kenangan pahit dan manis kan.
korang.......
-SYARIDATUL SYAFIRA BT MUSTAFA
-NORZULAIKHA BT MASHAR
-LAILATUL AZZIERA BT ABD RAZAK

haaaaaaa...tengok aku apal aw nama korang..hahah..sbb aku saloo tulis nama korang taw..huhuhuhuhuh..ermm rindooo lahh wehh..

ermm korang banyak bg memori manis kat aku kan..huhuhu..



“Persahabatan diwarnai dengan berbagai pengalaman suka dan duka, dihibur-disakiti, diperhatikan-dikecewakan, didengar-diabaikan, dibantu-ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan dengan tujuan kebencian”



Datuk Chef Haji Ismail Ahmad

time aku interview datuk chef nie....beliau seorang yang baik dan ramah....beliau mudah untuk didekati...beliau sangat ramah dengan semua orang....sebab itu lah beliau sangat dikenali dengan keramahan beliau....Datuk Chef Haji Ismail sentiasa mengamalkan makanan yang sihat dan sedap...bagi beliau "mula segar,hidang segar"
beliau memiliki sebuah restoran di bangsar..iaitu restoran REBUNG yang bertemakan masakan melayu.....seperti kata pepatah "tak lapuk dek hujan,x lekang dek panas" yelaaa,,,,,zaman sekarang nie masakan melayu semakin dilupai  kerana kehadiran Makanan barat....sekarang pun kebanyakkan ibu bapa semuaya sangat sibuk dengan kehidupan masing2,jadi kurangnya perhatian terhadap makanan anak2, anak2 sekarang pon kurang mengenali makanan melayu,ulam ulaman,makanan datuk nenek moyang kita.......
di REBUNG para pelanggan pasti puas hati kerana semua masakan yang dihidangkan semuanya masakan kampung......JOM LAHHH SEMUAAA KITA SERBUUU RESTORAN REBUNG!!!