Monday, February 13, 2012

rakan.....

PERKARA : AKU SAYANGKAN KORANG N AKU SAYANGKAN PERSAHABATAN KITA..

aku sangat sayangkan persahabatan kita..walaupon baru 3tahun kita kenal...aku dah anggap korang nie cam adik beradik aku dah...huhuhuh...ermm yela...tido setilam,sebantal,seselimut..hahha..bayang kan......bestnyelahh
aku rindooo zaman kolej dlu....aku arap perhubungan kita akan kekal sampai biler2 ya..korang jangan lah lupa aku yaaa...ermmm rindooo nak gadoh2,nak ngumpat2 taw....
rumah FLAT BLOK C bnyak bg kita kenangan pahit dan manis kan.
korang.......
-SYARIDATUL SYAFIRA BT MUSTAFA
-NORZULAIKHA BT MASHAR
-LAILATUL AZZIERA BT ABD RAZAK

haaaaaaa...tengok aku apal aw nama korang..hahah..sbb aku saloo tulis nama korang taw..huhuhuhuhuh..ermm rindooo lahh wehh..

ermm korang banyak bg memori manis kat aku kan..huhuhu..



“Persahabatan diwarnai dengan berbagai pengalaman suka dan duka, dihibur-disakiti, diperhatikan-dikecewakan, didengar-diabaikan, dibantu-ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan dengan tujuan kebencian”



Datuk Chef Haji Ismail Ahmad

time aku interview datuk chef nie....beliau seorang yang baik dan ramah....beliau mudah untuk didekati...beliau sangat ramah dengan semua orang....sebab itu lah beliau sangat dikenali dengan keramahan beliau....Datuk Chef Haji Ismail sentiasa mengamalkan makanan yang sihat dan sedap...bagi beliau "mula segar,hidang segar"
beliau memiliki sebuah restoran di bangsar..iaitu restoran REBUNG yang bertemakan masakan melayu.....seperti kata pepatah "tak lapuk dek hujan,x lekang dek panas" yelaaa,,,,,zaman sekarang nie masakan melayu semakin dilupai  kerana kehadiran Makanan barat....sekarang pun kebanyakkan ibu bapa semuaya sangat sibuk dengan kehidupan masing2,jadi kurangnya perhatian terhadap makanan anak2, anak2 sekarang pon kurang mengenali makanan melayu,ulam ulaman,makanan datuk nenek moyang kita.......
di REBUNG para pelanggan pasti puas hati kerana semua masakan yang dihidangkan semuanya masakan kampung......JOM LAHHH SEMUAAA KITA SERBUUU RESTORAN REBUNG!!!

alhamdulillah

allhamdulillah dah sebulan aku menjalankan praktikal di SURI MEDIA under majalah AROMA..... seronok sangat sangat,aku di layan begitu baik...aku sangkakan editor nie sumer garang2..tapi sebaliknya...kak siti seorang baik dan seorang yang mudah mencurahkan ilmu.....syukur sangat lahh... senior-senior reporter pon ok....huhuh sumer baik-baik..sume ramah-ramah taw x...ermm ooo..cam nie rupanya bla dah masuk alam berkerja..best sangat.....ermm tapi ble xda assignment bosan sangat dok opis...bnyak jugak lahh aku timba ilmu kat sini...syokk sangat...huhuh..ermmm aku dapat ase alam pekerjaan cmner...mula2 dlu mmg lah payah sangat aku nak sesuai kan diri aku kat sini...tapi bile lama2 aku dapat biasakan diri aku........... ermm lagi 3 bulan lagi aku akan tamatkan latihan industri aku kat sini..huhuhuh