Powered By Blogger

Tuesday, September 20, 2011

terus dan terus begini

sebulan setengah dah awok tinggalkan saya..tapi sikit pon saya x pernah lupakan awak..awak tahu x..kekadang saya benci kat awak......ntah lah awak..tiap kali saya lalu ket seven eleven kubang buaya kat kedai burger 2 saya mesti teringatkan awak....teringat kenangan-kenangan kita...awak...napa susah untuk saya lupakan kenangan-kenangan yang awak beri kat saya 2??susah sangat..malam 2....kat teluk cempedak..saya dah buang gambar awak yang ada dalam domppet saya...saya buang kat laut supaya kenangan awak ngn saya pergi jauh2..tapi kenangan 2 x pernah pergi...sentiasa menganggu idup saya wak..kenapa wak...mungkin sebab saya terlalu cintakan awak sepenuh hati saya....awak..saya nak awak tahu..saya benci awak...tapi sbb kenangan nie saya mula teringat kat awak..sume tempat kat kuantan nie mengingatkan saya pada awak...lepas saya habis belajar nie..saya dah xnak datang kuantan dah...saya x nak hati saya sakit...saya sakit awak...ermm..awak...law awak nak tahu....saya bahagia tanpa awak...tapi saya hilang tempat bergantung..sebelom nie hanya awak tempat saya bergantung...tempat saya luahkan segalanya..sekarang...saya dah xda kawan nak saya luahkan citer sedih saya..saya dah xda kawan nak dengar citer mengarut saya..saya dah xda kawan nak layan kerenah saya yang suka merempan nie...hanya awak je tahan ngn kerenah saya....:(    awak....saya x harap pon hubungan kita kembali cm dlu...tapi saya nak awak hargai saya....:(

No comments:

Post a Comment