Powered By Blogger

Thursday, September 22, 2011

kali terakhir~~~

Ehemmm!!!!hari nie bosan lah....selalunya hari nie aku tgah tunggu die (NURYUS EZAMIN) balik dari temerloh..selalunya malam ni kiteorg akan keluar...g jejalan kuantan..huhuh seronokknya...tapi 2 dlu lahhh...skng dah x ag..hahha..skng nie aku SINGLE.....ermm bagi aku CINTA laki nie sumerr palsu..yelah...dorang nie pandaii berjanji je...berjanji macam2 n x reti nak tunaikan....90% lelaki semuanya mudah curang dalam bercinta...10% jeee yang setia n bleh cayerr..bla lah aku nak dapat dalam 10% tu..hee~~~kalau lah aku dapat undurkan alik masa...aku nak undurkan masa aku xnak kenal ngn lelaki bernama NURYUS EZAMIN....die tu dah buatkan aty aku patah n aku x percaya kat laki   :)
tempat yang dalam gambar nie....tiap2 ary aku lalu...isnin-khamis aku lalu tok g kelas..huhuh..sedih x sedih law lalu tempat yang bnyak kenangan aku ngn die....Ohhhh Kuantan....ermm nie tempat last aku jumper ngn die....ermm pagi tu dalam pukul 9 pagi...aku nekad gak g umah die sbb aderr pompan nie cakap yang die couple ngn ex Bf aku....ermm aku nekad gak..aku pinjam motor fira..aku g umah die...pastu aku suhh die jelaskan kat aku...aperr sumer nie..die x dapat jelaskan sumerr..sedihh..ermm yang keluar dari mulut die "die sayang aku"tapiii apa bukti...apa buktinya...xda bukti an..an..ermm..ntah lahhh..aku mintak die keluarkan sumerr hp die..aku x sgke...die upenye guna 2 telefon.....die ada sim kad maxis..aku bodoh aku x tahu yang die kai 2 sim kad...napa lah aku caya die sangat2....aku bodoh kan...aku amik 2,2 simkad 2 aku stat motor aku g...pas tu die kejar aku semata nak amik sim kad 2..yaALLAH sakitnya hati aku.....die sanggup nak pukul kau sebab sim kad..aku xtahu apa isi kandungan dalam simkad 2..upenye.....huh..aku sedih ngat...
die sggup nak pukul aku kot...pakai helmet...aku ary 2 aku dah macam org bodoh...aku melutut,aku merayu,aku menangis......bodoh kan aku..bodoh sangat2..hahhaha...tapi 2 dlu...bodoh kan..nie pengajaran wat diri aku.....sampai skng aku terasa sangat2
huhuh....

No comments:

Post a Comment