Powered By Blogger

Wednesday, September 28, 2011

crazycrazycrazy

YAALLAH.......biler lah aku nak habis blaja kat sini....YAALLAH betapa besarnye dugaan yang kau berikan kat aku!!!Kekadang aku x paham tentang perasaan aku...Aku benci kau! sbb kau...sebab janji-janji kau aku menderita kat sini....Ezamin....aku ngat ag janji-janji kau...
1)kau cakap kau nak berubah....kau xnak jadi cam dlu
2)kau cakap kau sayang aku sepenuh aty kau
3)kau cakap kau cintakan aku
4)kau cakap aku nie nyawa kau
apa nie sumerr nie ....tahu x..tadi kan....aku g taman gelora.....aku ternampak bayangan kau lambai-lambai aku dari kedai yang kau kerja...YAALLAH sampai aku tersenyum sendiri lihat detik bahagia 2..
EZAMIN......dulu aku sentiasa menunggu dan menunggu kau...aku menunggu kau macam org gila...ibarat menunggu buah yang xkan ggur dari pokok..ibarat mengharapkan impian menjadi kenyataan...ibarat mengharapkan sesuatu yang x mungkin untuk aku miliki.......ermmm.....huh..Ezamin....dlu setiap hari khamis je...aku selalu happy..sebab kau akan alik dari temerloh....huh...ezamin......kau seorng lelaki yang mudah menangis....kau mudah terasa hati...kau menangis bila aku mara kau...kau lembut sangat dari segi luaran..mungkin ini lakonan kau kat aku....hakikatnya.....kau seorng yang panas baran..kau lelaki dayus sebab sanggup nak pukul aku...apa 2......kau ibarat bersembunyi di sebalik topeng...huh...

No comments:

Post a Comment