Powered By Blogger

Sunday, July 24, 2011

aku sedih sangat 24.julai.2011

dia....dia..dia....dia lah insan yang penah dlu aku sanjung dan die jugalah insan sekarang yang aku benci...aku x sangka perangai die cm 2....sanggup plak die nak p***** aku...kau mmg jantan D****........kau x guner..kau siksa jiwa aku..kau buat aku merana kau buat masa depan aku gelap..kau buat aku semangat aku hilang..thnks lah wehhh..kau dah wat semangat aku hilang./..hilang sangat tok aku teruskan hidup nie.....aku nak makan nsi pon aku x lalu...sbb kau...aku mmg betul2 xsgke perangai kau..kau insan yang dlu pnah aku syg...penah aku cinta..tapi kau khianati cinta aku nie.....aku menyesal la weyhhhhh..aku menyesal sbb cintakan kau sepenuh aty aku...bodoh kan aku..ya...aku mmg pompan paling bodoh dalam dunia nie...sbb aku sayang kau..kau x nampak ke aku sayang kan kau!!!kau x nampk ke  b****...wehhh....kau mmg lelaki x gune..kau buat semangat aku hilang..hilang semangat aku..macam mana aku nak kembalikan semangat aku nie wehhh..aku dah xda semangat nak buat ape2 pon.......ermmm kau gilErrrr..kau sakitkan jiwa aku....

No comments:

Post a Comment