Powered By Blogger

Monday, February 13, 2012

alhamdulillah

allhamdulillah dah sebulan aku menjalankan praktikal di SURI MEDIA under majalah AROMA..... seronok sangat sangat,aku di layan begitu baik...aku sangkakan editor nie sumer garang2..tapi sebaliknya...kak siti seorang baik dan seorang yang mudah mencurahkan ilmu.....syukur sangat lahh... senior-senior reporter pon ok....huhuh sumer baik-baik..sume ramah-ramah taw x...ermm ooo..cam nie rupanya bla dah masuk alam berkerja..best sangat.....ermm tapi ble xda assignment bosan sangat dok opis...bnyak jugak lahh aku timba ilmu kat sini...syokk sangat...huhuh..ermmm aku dapat ase alam pekerjaan cmner...mula2 dlu mmg lah payah sangat aku nak sesuai kan diri aku kat sini...tapi bile lama2 aku dapat biasakan diri aku........... ermm lagi 3 bulan lagi aku akan tamatkan latihan industri aku kat sini..huhuhuh

No comments:

Post a Comment