Powered By Blogger

Monday, November 21, 2011

21/11/2011

malam tadi aku dah fikir dalam2 yang aku akan lupakan kau untuk selamanya....untuk apa aku terus berharap jika hati ngn perasaan kau pada orang lain....
----->19/11/2011 aku msg kau "salam ezamin nnty leh x pulangkan balik sim kad aku" then die balas die suh bagi masa.....die call aku.....malu sngat aku..aku x dapat sembunyikan air mata aku dari die...terus air mata aku jatuh ke pipi...3bulan...aku x dengar suara 2.....malam 2 aku gembira sangat2....walaupun dengar suara die..die cakap die dah berubah..aku x tau samaada die dah berubah betul atau x....aku harap sangat die berubah walaupun perubahan die bukan ngan aku..ngn org lain.... NURYUS EZAMIN BIN RAZALI.....
-----> cara kau cakap x macam dulu..kau masih lagi gunakan no tel aku....aku terharu..kau pun dah ada gf  baru...kau pon hidup dengan cara baru kau....kau lain dengan aku dulu....skng banyak perubahan kat diri kau..aku je x berubah2...aku redha jika kau bukan jodoh aku...aku terima apa yang DIA tentukan untuk aku.....aku terima YAALLAH..walaupon agak perit untuk aku lupakan kau....


AKU PERGI DENGAN PENUH KEGEMBIRAAN DAN AKU PULANG DENGAN PENUH KEDUKAAN DI DADA....


SeLaMAt TinGGaL KuAnTan

No comments:

Post a Comment