Powered By Blogger

Thursday, November 17, 2011

hanya bayangan mu sayang~~

Tiap tahun,bulan,jam,minit,saat aku sentiasa fikirkan diri kau...bayangan kau banyak menghantui diri aku....yahhhh!!!aku mmg dah redha dengan keputusan yang aku buat !!tapi hati aku...kau xmengerti hati aku nie.....aku sayang dan cintakan kau tiap masa...aku mahukan kau!!tapi aku ibarat memanggil bayangan yang xkan aku dapat capai....kau ibarat mimpi aku....amik masa sekejap je untuk cintakan kau..tapi untuk melupakan kau amat perit...dulu aku yakin kau cinta kau...kau cinta mati aku..aku yakin....tapi......huh...cmnie rupanya...kau tinggalkan aku tanpa perasaan..kau pergi jauh dari hidupku....aku perlukan diri kau untuk temankan aku tiap masa....macam dulu..kau tiap masa temankan aku..xkira masa...kau sentiasa ada disisi aku......tapi sekarang saat aku perlukan kau..kau xda dengan aku...saat nie aku mmg perlukan diri kauu..aku rindu kau..aku rindu nak ketawa ngn kau...aku rindu nak nangis same2 ngn kau..aku rindu nak cubit peha kau..aku rindu nak tarik telinga kau....aku rindu sumer 2...aku rindukan kau......hidup aku sunyi...sunyi tanpa kau...dlu selalu aku kongsi ngn kau kisah2 duka aku....sekarang aku nak cite kat sapa.....xtaw nak cite kat sapa...b....bby ingat ag ble kite g kedai makan..b mesti order ns putih ngn daging merah..ngn teh panas..
kau selalu tambah nasi 2pinggan....aku xtaw kenapa aku x boleh terima sumer nie..aku akan berhenti tulis blog nie kalau aku betul2 jumper cinta sejati aaku~~~FULLSTOP~

No comments:

Post a Comment