Friday, November 11, 2011

semangat~~~

YAALLAH............ape dah jadi lah ngn aku nie....aku xtaw napa aku jadi cmnie..perlu ke aku jadi cmnie sebab laki x guna cam ezamin 2....YAALLAH...permudahkanlah aku untuk lupakan die.....kalau lah die tahu...tiap2 hari aku tunggu die.....asal aku nmpak kereta kancil je aku mesti tercari-cari dengan harapan kancil tu milik kau..tapi hampa.semua kancil yang aku lihat kehulu-hilir 2 bukan kereta kancik kau...kalau lah kau tahu......aku sakit bilerr aku g makan kat kedai makan kau kerja dulu.....asal ea kawan-kawan kerjakau pandang aku semacam je..asal....dorang x penah tengok aku.......kalau lah kau tahu....tiap kali aku nak balik umah...bus kolej aku akan lalu kat depan rumah kau...dan tiap kali itu lah aku akan pandang rumah kau dengan mengharapkan aku dapat tgok kau...dapat tengok kau pon jadi lah.....hari nie......dah genap aku ngn kau putus 3 bulan...tapi aku masih x da0pat lupakan kau.....kau bukan yang terbaik untuk aku..tapi kenapa aku xdapat lupakan kau....YAALLAH......mudahkan lah aku untuk lupakan lelaki seperti ezamin...aku sengsara bila aku ingat kat die....aku seperti orang yang gila bayang...gila kat die.....ezamin..kalau kau nak tahu.....tiap kali aku g mana-mana aku ingin sangat lihat wajah kau....kau tahu x betapa aku rindu kat kau setengah mati......mungkin kau x tahu....huhuhuh....ezamin...kau tahu x...lagi sebulan aku nak tinggalkan kuantan....aku sedih sebenarnya nak tinggalkan kuantan....tapi sebaliknya aku mengharapkan aku dapat bina hidup aku semula.....apabila aku di selangor...aku nak lupakan kau..mungkin banyak faktor aku x boleh nak lupakan kau....sebab tiap2 hari aku akan lihat tempat yang sama.tempat yang kau pernak bawak aku..tempat kita first dating...tempat favret kiter berdua.....kan...kau mesti x ingat bende 2 kan..kan..yang kau ingat sekarang awek kau je kan...aku mana kau nak ingat....kau dah lupakan kiter dulu janji apa....aku ingat lagi malam 2..dalam kereta..kau pegang yassin...kau cakap kau xkan curang..tapi sebalikknya..janji kau tinggal janji je ezamin...ezamin...kau x kan ingat semua memori kita kan....tiap kali aku lalu kat parking depan kolej 2....tiap kali 2 aku akan ngat kau hantar aku g kolej,kau amik aku dari kolej....yang paling segar dalam ingatan aku kau bg minyak panas,kau belikan air mineral,kau belikan ubat cirit birit,kau belikan surat khabar untuk aku .....tok subjek madam zimah.....kan...kau ingat x....kenapa aku x boleh lupakan kau......kenapa payah sangat aku nak lupakan kau.....kau memang dah lupakan aku kan...ntah lahhh....ezamin..tolonglahhh padam ingatan aku pada kau......tolong lahhh..sebab kau yang cipta kenangan nie...tolonglah padam kenangan nie....tolong lahh aku merayu pada kau...ezamin....kalau lah aku tau jadi cmnie..aku xkan terima kau tok jadi bf aku.....kalau lah aku tahu aku mengerti penyudah yang tiada noktah...noktah yang tiada kesudahan....
ezamin...kenapalah kau cipta kenangan yang begitu indah untuk aku....kenapa...sehingga aku jadi cmnie.....kenapa......aku sedihhh...aku sedihhhh.....aku sedihhh....ezamin kau seperti bunga rose...cantik pada luar..tapi kau sangat berbisa....

No comments:

Post a Comment