Monday, February 13, 2012

rakan.....

PERKARA : AKU SAYANGKAN KORANG N AKU SAYANGKAN PERSAHABATAN KITA..

aku sangat sayangkan persahabatan kita..walaupon baru 3tahun kita kenal...aku dah anggap korang nie cam adik beradik aku dah...huhuhuh...ermm yela...tido setilam,sebantal,seselimut..hahha..bayang kan......bestnyelahh
aku rindooo zaman kolej dlu....aku arap perhubungan kita akan kekal sampai biler2 ya..korang jangan lah lupa aku yaaa...ermmm rindooo nak gadoh2,nak ngumpat2 taw....
rumah FLAT BLOK C bnyak bg kita kenangan pahit dan manis kan.
korang.......
-SYARIDATUL SYAFIRA BT MUSTAFA
-NORZULAIKHA BT MASHAR
-LAILATUL AZZIERA BT ABD RAZAK

haaaaaaa...tengok aku apal aw nama korang..hahah..sbb aku saloo tulis nama korang taw..huhuhuhuhuh..ermm rindooo lahh wehh..

ermm korang banyak bg memori manis kat aku kan..huhuhu..



“Persahabatan diwarnai dengan berbagai pengalaman suka dan duka, dihibur-disakiti, diperhatikan-dikecewakan, didengar-diabaikan, dibantu-ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan dengan tujuan kebencian”



No comments:

Post a Comment