Powered By Blogger

Thursday, April 14, 2011

pHotoshoot tok sem depan...


Sem depan aku ada amik photo communication....
so aku kene lah carik model tok aku jadikan model 
tok subjek aku...huhuhuh...
ermm...aku berhajat....cewAaahHHH!!!
berhajat..law ada rezeki...n allah s.w.t izinkan
aku nak photoshoot model dalam air,...
dalam kolam swimming pool pon
da cantik....huhuhu..
ni planning jela....tapi mmg hajat nak
buat cam 2...baru napak unik kat situ....uhuhuhuhuh...
xsabar nak tggu sem depan..
ahhahahhaha..
yahooooooooooo....

1 comment:

  1. salam...btw even cik miera xamik sbject cmnih...but 4 me is not gud if u shared ur idea here....if idea dah menjadi,baru r shared...sbb awk nk bt lain yg lainkan...so may b akan ada org akan tiru ur idea...conclusion is if idea is pending,no needs to shared it in da blog...cuma bg pndpt..tQ ;)

    ReplyDelete