Wednesday, April 13, 2011

Perigi 7&temple kai di serendah selangor

Ermm kat sini aku nak tunjuk kat korang sumer tentang tempat menarik kat serendah..mesti ramai yang x tahu kan serendah kat mna..hahha..serendah kat selangor lah...kat hulu selangor...huhuhuh...ermm kat serendah ni banyak tempat menarik taw....cume x di perkenalkan kepada umum je...hahahha..law diperkenalkan mesti serendah dikenali ramai...uuuuhuhuhuh....tempat menarik yang lain pulak kat temple kai...temple kai ni tempat mandi taw...huhuuh..best......dekat je ngn umah aku..huhuhuhu...ermm...best aw tempat ni..korang try arr g..huhuhuh.,..tenang je taw...hehehhe..ermm kat perigi 7 ni ada 7 perigi...zaman dahulu ceritanya macamni..meh aku nak citer..huhuhuh...ermm ada 7 orang puteri,salah sorang dari puteri ni terjatuh kat dalam perigi 2..so akak2 die pon terjun sekali..huuhuh..cam 2 arr yang aku dengar..huhuhuh....mals nak citerr banyak...korang rase arr sendiri..huhuhu....ni ada gambar2 nya..huhuh....












No comments:

Post a Comment