Powered By Blogger

Monday, May 2, 2011

i wanna a break up~~~

Disatu malam yang dingin...jam tepat menunjukkan 8.30 malam...2 may 2011...
Perempuan : aku nak putus...aku dah x tahan idup ngn ko!!(sambil meraung)
Lelaki : sepanjang masa meminta maaf dan minta si perempuan memahami dia...
Perempuan : kalu hubungan kite berterusan macamni serupa aku xda couple!!!aku nak putus!!(sepanjang perbualan melalui telefon merayu meminta putus)
dan akhirnya perempuan itu mematikan talian.....lelaki itu call berulang kali.tapi tidak diendahkan...
aku gila....ya..aku da jadi gila sebab lelaki itu...tapi nasib lah baik aku ada kawan2 yang sentiasa disisi...
aku sedih...dan panggilan terakhir itu si lelaki memesan kepada kawan sebilik aku...(kata permpuan itu lagi)
pesanan lelaki -menyuruh rakannya itu menjaga si perempuan itu.....aku buntu...aku xtaw nak wat apa lagi..aku cuba berubah.tapi aku tidak ada sokongan..macmmana aku nak berubah...walaupon aku berubah pada mata kau!!!aku masih seperti dulu!!ya!!aku masih seperti dulu......aku mahu kan kau seperti dulu....seperti dulu..tetapi itu adalah mustahil kan???kan???keluh perempuan itu lagi..huh...
AKU NAK PUTUS...
AKU DAH XNAK ADA PAPE NGN KAU!!!
KAU SIKSA JIWA AKU!!

No comments:

Post a Comment