Powered By Blogger

Tuesday, February 15, 2011

al-fatihah buat izzat alfian

assalammualaikum...........hari ni aku sedih sangat..kawan sekolah aku telah kembali ke rahmatullah pada ahad 13hb feb 2011..die meninggal akibat kemalangan jalan raya........mule2 die koma...then malam 2 gak die menghembuskan nafasnya yang terakhir..ejat aku sempat jumper ko taun pass..bulan 12 taun 2010....weh....aku pon sempat gak im ngn ko kat FB..huhuhuh...ko cakap aku dah besar kan..ko pon samerr..ko dah besar kan....hehehehe.,.ko mesti cam dlu gak kan.....kuat nangis..kuat merajuk.ko dlu dak bijak mate.....time exam aku ske dok sebelah ko...sebab ko ni jenis x kedekot jawapan..huhuuuu...hehehhehe.....ejat..aku ngat ag......aku ngn sab padam lukisan ko.......huhuhuh..pastu ko nangis..aku  ngn sab x nak ngaku...uhuhuhuhuhh..ko ngat ag x???kite main kejar2..sbb ko nakal sangat..ko amik pensil box aku....huhuhuhuh....ko ngn helmi kan..ko ngat kan.....hmmm...skng aku nak mintak maaf sbb padam lukisan ko...ngn ejek2 nama bapak ko......aku mintak maaf taw....aku skng dah besar..aku x cam dlu.....kecik2 ag...hehehehehe....ermm...tingat kenangan dlu...izat...aku doakan kau ditempatkan di dalam kalanggan orang2 yang beriman....sebab ko baik sangat.....izat ko taw x..terkejut aku time ko im aku ko cakap ko da kawin....upenye ko tipoo aku ea..hehehehhehe....ermmm time aku dgar ko dah xda.....sedih aku...aku cam x cayer je taw......al-fatihah...
AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment