Powered By Blogger

Thursday, February 17, 2011

aku tension...

ermmm payah kan couple jauh....org cakap couple jauh ni susah hubungan nak kekal...aduh....ntah arr...skng nih yang ada kat dalam hati aku kepercayaan je kat die...ermm dlu die selalu je ada ngn aku..dekat ngn aku.....ermm betul org cakap...dalam percintaan kene ada pengorbanaan......pengorbanan perlu ada dalam percintaan...aku korbankan masa n sem last aku tok die......biarkan die g jauh dari aku...berkorbn demi masa depan die.....hati aku mmg x merelakan die g jejauh nak belalajar...tapi..sapa lah aku....awek die je kot...bukan BINI die..an.....ermm..sian kat die....tiap2 minggu kene balik....semata demi aku...ermm ntah apa ntah yang aku tension xtaw napa.....:(..ermm ntah arr....malas arr nak type2 ag...huh
xda mood
xda mood
xda mood
xda mood
xda mood
!!!!!!!!!!!!


CINTA  ITU BOSAN.........!!

No comments:

Post a Comment