Powered By Blogger

Thursday, January 20, 2011

azam tahun baru....2011

azam aku....tahun baru ni nak diet...hehehhee..yela...da 20 kan...xske arrr badan aku camni....apa aku pakai sume x kene...payah lak 2 nak cari saiz...free size kompem aku x muat....hehehhe.....mak pon saloo gak bising....gemuk2...huhuhuh...xske arrr...so azm aku tahun ni nak trunkan skett berat badan....dari 60kg nak ke 50..huhuh....ramai cakap aku ni x gemukk...tapi berisi je....ermmm tapi aku tetap x ske....

ermmm azam aku ag aku nak idup lebih baik dari sebelom2 ni...aku xnak mnyusahkan org dah....aku nak dikari...yela da 20 tahun kan,...walaupon lama ag aku mencecah usia 2 tapi anggp jelah aku da 20...hehehhe....aku ni nak diet......tapi x terdiet2....pemalas..hehehe.....nak diet....tapi ntah arrr..uhuhuhuh...azam mende nyeeeerrr arrr,,,huhuhuh...ermmm tapi aku akan usaha..hehehhehe...

No comments:

Post a Comment