Powered By Blogger

Monday, October 3, 2011

gile~~

harinie penat sangat..walaupon 1 kelas je..aku tetap penat sangat..xtaw napa...ermm final nak dekat..huh..tapi aku still ag ngn pangai aku mase sem 1..ntah lahhh...hhihihih..haa..sekarang nie aku cuba bahagiakan diri aku..yela..kan nak finall..aku cuba lupakan EZAMIN dengan menerima FIKRI..tapi susah sangat aku nak biasakan diri aku dengan die......hati aku still lagi kat ezamin....pe aku nie...aku x patut kot mainkan perasaan die...huh...die selalu tanya kenapa aku terima die...Fikiran aku kosong sangat..xtaw nak bg jawapan apa..xkan lah aku nak cakap aku terima die sebab aku nak lupakan ezamin..oH!!!xmungkin semudah itu...ermm...walaupon aku ngn die...tapi perasaan aku...fikiran aku masih teringat ezamin..masih lagi dengan ezamin...kenapalah aku x boleh nak lupakan ezamin....ermm aku cuba cintakan die..sayangkan dia....tapi x semudah itu...x semudah...hati aku kosong...ZERO!!!hati aku untuk ezamin....segalanya ezamin.....ermm ntahlah...tiap2 hari aku STALK Fb die......tiap saat...aku tgok gambar die....ermm..ntah lahh..setiap kali aku tengok gambar die...aku ase nak nngis sngat..aku pon xtahu kenapa....huh

No comments:

Post a Comment